zaterdag 6 april 2013

Mag ik even voorstellen....

Je kan er uren naar blijven kijken en dan groeien ze nog waar je bij staat. Op dag drie drinken ze bijna de hele dag en daar tussendoor vallen ze op de plek waar ze hangen in slaap. Helemaal goed zien kan je dat niet, want de oogjes zijn nog dicht. Moeder Eyes zorgt fantastisch voor haar kroost, en is ook vrij beschermend. Gasten zijn welkom, maar die houdt ze wel in de gaten, maar haar beagle-vriendinnetje Saskia mag echt niet in de buurt komen. Ook de stofzuiger kreeg een grom.

Ik wil proberen van alle pups aparte foto''s te maken en ze zo aan jullie voor te stellen, want ze zijn allemaal verschillend en allemaal prachtig, maar dan moet ik ze even bij moeders weghalen en dat vinden ze soms niet leuk. Kortom ik doe mijn best. Voor de herkenbaarheid hebben we ze nu allemaal een naam gegeven, maar dat is alleen omdat nummers echt niet leuk zijn en wij ze anders ook niet uit elkaar kunnen halen. Heb je specifieke interesse in een van de pups, kan je altijd komen kijken, bel dan wel even van te voren, anders kom je misschien voor niets (0161-851807). Ook als je ze gewoon even wilt zien en er niet een wilt hebben, kom gerust langs, maar bel wel even.

Ook leuk als je wil reageren op de berichten, dan weten we ook een beetje of ik erop zet wat jullie willen weten, of dat je nog hele andere vragen hebt.

vrijdag 5 april

Er wordt graag en veel gedronken
Even bijkomen

Onder de warmtelamp was het soms druk

Zaterdag 6 april, ze zijn alweer gegroeid

Moeder is er maar druk mee, Maddy (red tri teef) rust lekker uit

Groepsfoto, alleen waar begint de een en houdt de ander op?


Tijd op schoongelikt te worden

Soms zie je de pups nauwelijks meer terug onder moeder

Een trotse moeder


Geen opmerkingen:

Een reactie posten