zaterdag 27 april 2013

Help! Mijn pups zijn los



Gisteren was een spannende dag. De pups gingen uit zichzelf de omgeving verkennen. Dat ging onder luid gepiep en nog wel wat voorzichtig, maar het was ontzettend leuk om te zien. Behalve voor Eyes, die werd er wel wat onrustig van. De pups liepen dwars door haar kamer en ze wist niet wie ze het eerste moest helpen. Ik zat gelukkig klaar met de camera, dus we hebben het op beeld. Blogger kan maar kleine filmpjes tegelijk aan, dus ik heb ze wat op moeten knippen. Het lijkt dus meer dan dat het is.

Ook komen de tandjes nu duidelijk door en is het dus tijd voor vast eten. Nou dat was een enorm succes. We hadden een fantastisch prakje gemaakt van geweekte puppy-brokjes, puppy vleesprutje en rijst. Binnen een paar minuten waren beide bakjes leeg en konden er alleen nog wat restjes van de grond geplukt worden. Ik was even de camera halen en toen ik terug kwam zag ik dit....







Ook water is een nieuw fenomeen, daar moeten ze nog even aan wennen.

We hebben er een filmpje van gemaakt. 




1 opmerking: